donderdag 8 november 2012

Groothandel

Ik vind het echt een feestje om naar de groothandels te gaan. Helaas zitten ze niet echt bij me in de buurt, dus ik moet er echt een hele dag voor plannen.
Heerlijk om rond te struinen in de verschillende snoepjeswinkels. De één heeft ontzettend veel mooie stoffen, zo mooi al die kleuren. De ander heeft stoffen en fournituren, allemaal verschillende kantjes, bandjes,knoopjes en belletjes, wat een feest.
En de derde heeft teveel om op te noemen, tassen, inpakmaterialen, lifestyle, boeken, etc.


Gelukkig kan ik online ook veel bestellen, maar zien,voelen en ruiken is toch anders dan via mijn beeldscherm.
Gisteren 'mocht' ik weer live shoppen. Samen met mijn zusje stapte ik in de auto, TomTom ingesteld, flesjes water binnnen handbereik, krentenbollen in de tas en gaan...
Na anderhalf uur in de auto zijn we er dan eindelijk. Hier kan ik uren rondstruinen zonder verveeld te raken :). Wat ik zoal in mijn karretje leg? Kijk maar naar de foto's:

De 3 blikken op de foto hierboven vind ik persoonlijk erg leuk. Het grootste blik is een verbandtrommel, de kleinere is stoer voor de jongenskamer. Hierin kan je mooie stenen bewaren of je auto's... het kleinste blik zie ik voor me vol met mooie haarknipjes, elastiekjes en schuifjes. Schattig toch?



Hiernaast een foto van wat fruitbakjes. Ideaal om je stukjes fruit in mee te nemen voor onderweg in de auto, naar school of de peuterspeelzaal.



Leuk voor de kinderkamers, verschillende nachtlampjes (zoals dit varkentje welke roze licht geeft), kroonluchters, schilderijtjes,dromenvangers, kapstokjes en nog veel meer

 

 









En dan de blikken hieronder.... ik vind het echt mooie blikken voor lange handgeschreven brieven, mooie ontroerende kaarten en andere dierbare herinneringen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten