vrijdag 25 oktober 2013

AAAUWW

Aaauww, mijn enkel is dik en blauw (en geel, zwart, paars).

Afgelopen dinsdag moest ik op zolder zijn om wat bestellingen bij elkaar te zoeken. Onderaan de trap stond de stofzuiger. Ik twijfelde nog; zal ik deze even aan de kant zetten?
Ach nee joh, ik stap er zo over heen...

Boven kon ik niet alles meteen vinden, dus het duurde even voor ik weer, met mijn handen vol, naar beneden stapte. Lang genoeg om die stofzuiger helemaal te vergeten.
Met mijn handen vol zag ik natuurlijk ook niet waar ik liep, dus ik stapte op de stofzuigerslag, mijn enkel klapte dubbel en ik lag op de grond....AAAUWW!
Ik dacht werkelijk dat ik mijn enkel gebroken had, gelukkig viel het mee en is het alleen maar zwaar gekneusd. Koelen, hoog houden en rusten is het advies van de huisarts

En dat is nou juist het probleem...rusten?? Dat kan ik helemaal niet. Het is ook nog eens herfstvakantie voor de meiden, dus het komt gewoon niet uit! Maar ja, daar had mijn enkel geen boodschap aan.
Het is nu vrijdag en ik loop alweer best aardig. Trap lopen doet pijn als het te snel gaat, dus daar strompel ik nog, maar verder kom ik best weer aardig vooruit.
Gelukkig heb ik 2 hele lieve meiden en een hele zorgzame man, ze hebben me zo goed geholpen de afgelopen dagen.
Lieve schatten, dank jullie wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten